Sayfalar

26 Mart 2014 Çarşamba

Yves Rocher İkili Farı Meraklılarına

Bir ay önce Yves Rocher'dan ikili far aldım. Kullanmak düne kısmetmiş :)



Yaziya hayalet beyaz ve siyah ismini vermemden de anlaşıldığı gibi bu farın yoğunluğu çok yüksek değil.
"Ben beyaz far istiyorum ama sürdüğümde kireç gibi belirgin olmasin, sadece beyaz yansıması olsun" diyorsanız bu far tam size göre. 
Kalıcılığı gayet iyi. Saat birden dokuza kadar ilk halini korudu.
Çok tozlu değil, bu konuda kesinlikle rahatsız etmiyor.



Göz üstüme beyaz farı uyguladım. Sonra da göz bitimine de siyah far ile hafif gölge uygulaması yaptım. Sonrasında da dipliner ve rimel...




İşte bu da makyajımı yaparken kullandığım üçlüye ait bir kare.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...