Sayfalar

19 Mart 2014 Çarşamba

Floormar Makyaj Bazi Kullanan Var Mi?

 
Bu hafta sonu ilk bamyaj bazimi aldim. Özel günler disinda yüzüme fondoten vb. seyler kullanmiyorum. Bir yilda toplasaniz 5-6 defa kullanirim. Göz makyajim her gün tamdir. Ama göz cevremde cok sükür yaglanma problemi yasamadigim icin baz almayi da hic düsünmedim, ihtiyacim olmadi. Bu hafta ilk kez denemek icin makyaj bazi aldim. Floormar ürünlerinin bircogunu begeniyorum. özellikle de diplinerini.
Umarim bu bazdan da memnun kalirim.
Siz daha önce kullandiniz mi?

4 yorum:

  1. Bir loreal baz kadar etkili değil gözeneklerde,ama makyajı kalıcı kılıyor evet ;)

    YanıtlaSil
  2. Benim ilk balım da buydu ama ambalajı delirtti beni o yüzden olduğu gibi yatıyor evde :)

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...