Sayfalar

3 Mart 2014 Pazartesi

Pratik french manikür fircasi

Bu sefer de size cok iyi dusunulerek uretilmis bir ürün tanitmak istiyorum. 
'French manikürü cok seviyorum ama bir türlü tirnak uclarima düzgünce iloje süremiyorum. ' diyorsanız bu ürün tam size göre. Tirnak yapisina göre tasarlanmıs bu fırca ile tırnak uçlarınıza kolayca oje sürebilirsiniz. 

İşte fırçamız böyle!


Uzun bir sapı var.



Kolayca sürebildim. Ilk sürüste şeklini tamamen aliyor. Çok ufak noktasal rütuslar gerektirebiliyor onu da fircanin kesini değdirerek kolaylikla halledebiliyorsunuz.
Dezavantaji: Fırca kısmının kısa olması fırçanın sapınn da oje icine girmesine sebep oluyor. Buna dikkat ederseniz daha temiz bir işlem yaparsınız. Yok ben rahat rahat ojemi sürüp sonra da paşa paşa fırçamı temizlerim diyorsaniz o da size kalmış artık =)










8 yorum:

  1. Gerçekten çok pratikmiş. French konusunda ben çok başarısızım. Denemeliyim. :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben aldım bundan da fırçayı nasıl temizliyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Wow! Böyle bir şey mi varmış! Bravo çok iyi bulmuşsun, marka, fiyat, nereden alındığına dair bilgi alabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratisten almistim. Essence marka. Fiyati da 5 TL nin altindaydi.

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merhaba süslü kutu etkinliğinde eşleşmişiz ama ben sana ulaşamıyorum.Bana mail atar mısın?
    tekask.a@hotmail.com

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...