Sayfalar

14 Mart 2014 Cuma

Glister Diş Taşlarını Yok Ediyor!

Acaba kaciniz biliyorsunuz glisteri?
Amway ürünlerinden biri olan glister dis macununu üc yildir kullaniyorum. Cevremde tanidiklarima da önerdim ve bircok kisinin vaygecilmezi haline geldi.


Peki ama neden bu kadar begeni topluyor? Iste size sözde olmayan kullandikca da dogrulugunu kanitlayan sebepleri:
FLORÜR: Yemek yedigimiz zaman özellikle karbonhidratli ve sekerli seyler yedigimizde dis plakalarindaki bakteriler gidalardaki sekeri aside dönüstürür. Bu asitler dislerimize saldirarak dis minesini yemeye baslar. Hayati mineralleri eriterek sonucunda cürüklere neden olur. Bu sürece minerallerin yok olmasi adi verilmektedir. Florür minerallesmeyi¨güclendirmektedir. Böylece disler korunmakta ve cürük olusumunun önlenmesine yardim edilmektedir.
  • Güclu florürlü dis macunu disleri beyazlatir.
  • Cürüklerle savasir.
  • DIS PLAKALARINI YOK EDER.
  • Nefesi ferahlatir.
  • Minerallaesmeyi destekler.
  • Mineral kaybini önler.
  • Klinik olarak kanitlanmis coklu islev agartma yapmadan veya dis minesine zarar vermeden lekeleri etkince yok eder.
  • REMINACT formülü dis minesi üzerine yeniden yapilanmasina yardim ederek disleri daha kuvvetli ve cürümeye karsi daha direncli duruma getirir.
  • Tükürük icindeki dogal minerallerle isbirligi yaparak cürümeyi azaltir.


Bu arada seyehat tipi ve normal olmak üzere iki secene mevcut. Ayni zamanda yetiskin ve cocuklar icin ayri boylarda dis macunlari ve dis ipi de var.
Haydi agiz sagligimizi koruyalim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...