Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

Simli Oje Serisinden

Bu satırları İsviçre'deb yazıyorum. Yemedim, içmedim, İsviçre de bile bir kozmetik mağzasına gidip essence marka ojeyi buldum :) Simli oje görür de durur muyum hiç ? Durmam :)
İki farklı oje aldım.
1. Essence Special Effect Topper No:20

Tek katlı olunca çok hafif oldu. Ben de iki kat sürdüm. Giydiğiniz kıyafete göre tek katlı ya da iki katlı tercih edebilirsiniz. Şeffat oje içinde incecik pembe renkli şerit simler var.

2.  Essence Special Effect Topper no: 02
Ben bu ojeyi daha çok beğendim. Yine şeffaf oje içinde altıgen şwklinde rengarenk büyük simler ve bolca minik puanlar şeklinde simler var.

Tek katlı sürülünce:


Çift katlı sürülünce:


Burdaki fiyatı 1.75 Frank
Türkiye'de ne kadar bilmiyorum.
İsviçre'den sevgiler :)



5 yorum:

  1. Simli ojeleri bende çok beğeniyorum ve çok şık durmuş tırnaklarda ama tek sorun ojeleri tırnağa zarar vermeden çıkarabilmek.Acaba siz nasıl çıkarıyorsunuz özel bir yöntemi falan varmı merak ettim.pitat1980.blogspot.com bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Çok zor çıkıyor gerçekten. Pamuğu tırnağıma bastırmıyorum ve yumuşakça çıkana kadar siliyorum. Sonra da hemen ellerimi yıkıyorum. Aslında oje altı tırnak koruyucuları kullanmak gerekiyor. Ben yeni aldım. Tırnağiı koruyor ve kaybettiği vitamin, mineralleri geri veriyor. Sililevo adiyla tum eczanelerde var.

    YanıtlaSil
  3. Hızlı cevabın için tskederim .Normalde bende koruyucu kullanıyorum ama söylediğin ürünü araştırıcam mutlaka.

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...