Sayfalar

21 Ocak 2015 Çarşamba

Hürriyet Bumerang'dan Gelen Yılbaşı Hediyelerim :)

Aslında yazıma "Bugün gelen pakedim... " diye başlamıştım ama yayınlamak bugüne kısmet olunCa başlangıç cümlesi de değişti:)
Hürriyet yine sürprizlerinden birini yaptı. 
Yeni yıl hediyesi gönderdi. 
Neler mi vardı pakette?
Bir takım fosforlu kalem.
Güzel mi güzel bi ajanda (deli gibi ajanda biriktiriyorum, neden bilniyorum, kullanmaya bile kıyamıyorum:)
Pamuk Prensenses ve Maceraları Filmi(En sevdiğim filmler fantastik filmlerdir.)
İşte bu kadar :) 
Teşekkürler Hürriyet Bumerang <3



3 yorum:

  1. Güle güle kullanın. ben de sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. sizi de beklerim bloguma :) http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm güzel günlerde kullan hediyelerini blogunu keşfettim bende bloguma beklerim sevgiyle kall

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...