Sayfalar

22 Ağustos 2014 Cuma

Makeup Factory Far Bazi

Bu yazimda kullanip cok memnun kaldigim far bazimdan bahsetmek istedim. Bir oneri ya da begeni dogrultusunda almadim bu urunu. Sadece denemek icin almistim. 
Alirken benim icin tek onemli noktasi paraben icermemesiydi. Paraben ile ilgili ayrintili bir yaziyi daha sonra sizlerle yaplaaacagim.
Urunun sol tarafinda parabensiz oldugu yaziyor.
paraben free-parabesiz

makeup factory


Kullanimdan sonra da islevselligine bayildim. Hemen hemen her gun goz makyaji yaparim ve dipliner surerim. Sabah muhtesem duran dipliner ilerleyen saatlerde, hele bir de hava sicaksa, biraz dagilirdi, bir papiks yardimiyla sagini solunu temizlerdim. Fkat makeup factory far bazini sudugum gun inanin hic bir temizleme yapmadim. Aksam tesadufen aynaya baktigimda fark ettim ilk anki gibi durdugunu. 
Kisiel olarak ter bezlerinin calismasi, yogun calismadan kaynakli asiri terleme vb. etkenler memnuniyet durumunu etkiler mi bilemiyorum ama ben cok memnun kaldim ve baz kullanmak isteyen herkese kesinlikle öneririm. 
Asagida 12 saat ara ile cekilmis resimleri goreceksiniz. Karar sizin:)

dipliner-eyeliner-rimel_baz-eye shadow


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...