Sayfalar

12 Nisan 2013 Cuma

Kararsız Tırnaklarım












Bu tırnakların hikayesini anlatayım size:) Şimdi tırnaklarım boş kalmasın diye iş arası "Hadi bir rakı beyazı süreyim" dedim, sürdüm. Bir süre sonra "Bu çok sade oldu üstüne şu nar çiçeğini süreyim" dedim ve onu da sürdüm. O da hoşuma gitmeyince üç tırnağıma tekrar rakı beyazı geçtim. Sonra çok şekilsiz bulduğum için ikisinin ucuna simli ojemi sürüp diğer üçüne de gördüğünüz şekilleri yaptım. Aslında bu gün kararsız olan tırnaklarım değil, galiba benim;) 
Çok stres attım çooook...













2 yorum:

  1. Tırnaklar çok cici olmuş, can sıkıntısı nelere kadir :) güle güle kullan, hatta belki çıkartıp yeni birşeyler sürdün bile :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) Gerçekten de öyle. Çıkarıp ondan sonra daha neler yaptım neler:) Onları da paylaşacağım, umarım görürsün:)Bengu K.

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...