Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

Hediyeleşme Etkinliği

Sizinle ilk kez katıldığım bir hediyeleşme etkinliğini paylaşmak istiyorum. Sevgili Oceciklerimin yeri isimli blogger arkadaşımız bu etkinliği düzenledi. "Kırmızı Hediyeleşme Etkinliği" isimli bu etkinliğe katılmak isteyenler not bıraktılar ve Oceciklerimiz Yeri bizi eşleştirdi. Sonra da eşlerimizin mail adreslerini alıp iletişime geçtik ve birbirimize hediyeler gönderdik. Çok iyi ayarlanmış bir hedileşmeydi bence. Hediye tutarının bir alt sınırı vardı ve aldığımız hediyelerin içinde mutlaka kırmızı birşeyin olması gerekiyordu. Benim eşim Rapunzeliçe oldu. Hediyeleri göndermeden önce baya bi mail trafiği yaşadık. Bu arada birbirimizi tanıdık ve birbirimize benzediğimizi farkettik. İkimiz de çileğe bayılıyoruz, saçlarımızı asla toplamıyoruz ve ojesiz dolaşmıyoruz vb. :) Garip demi? Şimdi de sıra  Rapunzeliçe'den bana gelen hediyelerin resimlerine geldi. Benim ona gönderdiğim hediyeleri de o yayınlar herhalde. Daha eline ulaşmamış olabilir. Bu yüzden ben yayınlamıyorum:) Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ve bu güzel etkinliği düzenleyen Oceciklerimin Yerine de teşekkür ediyorum.













3 yorum:

  1. Çok sevindim anlaştığınıza :) Hediyelerde harika gözüküyor, güzel günlerde kullan^^

    YanıtlaSil
  2. canımmm ben teşekkür ederim:) Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. İkinize de teşekkür ederim kızlar:)

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...