Sayfalar

28 Mayıs 2016 Cumartesi

AliExpress Alışverişim ve Kusursuz Kaş Kalemim

Çevremde birçok insandan duydum AliExpess sayfasını ve ben de merak edip denemek istedim. Yaklaşık 20 gün önce AliExpress'ten alışveriş yaptım. Tahmin edersiniz ki ilk alışverişim kozmetik ürünlerinden oldu. Kaş ve gözler yüzü en iyi temsil eden bölümler bence. Ben de kaşlardan başlamak istedim ve jel şeklinde olan kaş doldurma kalemini aldım. Satın aldıgım dükkandan mıdır bilemem acayip hızlı geldi. İşte kalemim:








Kalemin iki ucu var. Bir tarafı fırça diger tarafı ise jel. Uygulaması çok kolay oldu. Suya batırmak yok. Çok pratik. 





İşte şimdi de önceki ve sonraki hali :)






Önceki Hali





Sonraki Hali


Çok iyi degil mi?

Simdi de sıra geldi Aliexpress'in en hoşuma giden tarafına. Siteye üye oldunuz. İstediginiz ürünü arama butonuna yazdınız. İşte tam da o sırada filtreleme seçeneginden ÜCRETSİZ sevkiyatı seçiyorsunuz ve seçtiginiz tüm ürünler ücretsiz bir şekilde elinize ulaşıyor.

Bu arada her dükkan güvenilir degil. Benim bu ürünü aldıgım dükkanın linki:
 http://s.aliexpress.com/MFFbQJ7n  

Herkese iyi alışverişler.


2 yorum:

  1. Merhabaaa, Ali expressi bende cok tercih ediyorum fırça, saat, kap alışverişlerim hep ordan hic makyaj ürünü almaya cesaret edemedim :/ Blogunuzu yeni keşfettim bende bloguma beklerim sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen katiliyorum:) Bu arada baska seyler de aldim. Onlardan da mennun kaldim. Yakinda yayinlayacagim.

      Sil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...