Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

Floormar Jel Eyeliner ile Maybelline Jel Eyeliner Karşılaştırması


Bildiğiniz üzre:) dipliner çok severim. Bu arada jel eyeliner da kullanmaya başlamıştım. Maybellinenin jel eyelinerını kullanıyorum. Bununla ilgili yazıma şuradan ulaşabilirsiniz. 
Floormara dipliner almaya gittim ve eni sezon çilek ambalajlı jel eyelinerını gördüm. Rengi hoşuma gitti ve denemek için aldım.










Floormar Jel Eyeliner
  • Fiyati: 15 TL
  • Ipeksi bir yapisi var. Yumusacik.
  • Incecik kuyruklar yapabilirsiniz. Cok kolay uygulaniyor.
  • Topaklanmiyor.
  • Yagli goz kapaklarinda kalici olamayabilir.
  • Rengini hemen veriyor. Fakat her firca darbesinde ton farki yaratiyor. Tipki sulu boya gibi. Firca degince oranin rengini biray aciyor.Koyultmak icin bir kez daha sürüyorsunuz. 
  • Mutlaka bir makyaj temizleme ürünü kullanarak cikarabilirsiniz. Suyla temizlemek cok zor. 
Maybelline Jel Eyeliner



  • Fiyati: 25 TL
  • Floormara gore daha seet bir yapisi var. Ama bu da rahatlikla sürülebilecek kadar yumusak. 
  • Bununla da incecik kuyruklar yapabilirsiniz. 
  • Rengini hemen veriyor ve her firca darbesinde rengini degistirmiyor.
  • Uzun zamandir kullaniyor olmama dayanarak kurumadigini söyleyebilirim. Dolayisiyla uzun süre kullanabilirsiniz.
  • Cok daha kalici.
  • Dagilmiyor. 
  • Temizlerken önce yüzümü islatiyorum ve bir pecete yardimiyla göz kapaklarimi tek hamlede siliyorum. Daha sonra temizleyicimle yüzümü iyice yikiyorum ve tertemiz oluyor.
Hangisi Alinmali?
Maybelline Jel Eyeliner




2 yorum:

  1. Maybelline kullsnıyorum indirimde 12,5 tl ye almıştııııım ,gayet memnunumm flormarı denemedim ama.

    YanıtlaSil
  2. Ben de maybelline indirimde görünce bir tane daha almıştım:) İkisini de seviyorum. Farklı bir renk istiyorsan floormarı deneyebilirsin ama maybelline her açıdan daha iyi.

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...